قهوه داغ


 

مروری بر داغ ترین و جنجالی ترین حوادث اخیر تهران : هشداری به تمامی افراد جامعه برای درست فکر کردن و اغفال نشدن توسط افراد سود جو.

 

 

محتویات داغ ترین حوادث اخیر پایتخت

1- آزار و اذیت گروهی دختر جوان از سوی 9 مرد در حاشیه ورامین

2- رابطه نامشروع زن 25 ساله با پسر بچه

3- هتک حرمت دختر 18 ساله توسط پسر 7 ساله

 

آزار و اذیت گروهی دختر جوان از سوی 9 مرد در حاشیه ورامین / پرونده 10 متهم دارد

 

: رسیدگی به پرونده دختر جوانی که ساده دلانه و در پی اغفال صاحبکارش به بیابان‌های حاشیه شهر ورامین کشانده شده و از سوی 9 گرگ صفت مورد تعرض قرار گرفته بود از صبح دیروز آغاز شد.

 

آزار و اذیت گروهی دختر

با گذشت چند ماه از این واقعه تاکنون فقط چهار نفر از متجاوزان تحت تعقیب قرار گرفته‌اند که پرونده‌شان برای محاکمه در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران در حال رسیدگی است.

 

به گزارش ناز وب، براساس گزارش پلیس، دختر 25 ساله‌ای به‌نام مریم اواسط مهر سال گذشته با مراجعه به اداره آگاهی ورامین گفت: «من در یک کارگاه تولیدی مشغول کار هستم، صاحبکارم «فرید» که مردی 40 ساله است به‌من وعده داده بود با مشارکت هم مغازه‌ای برای فروش پوشاک افتتاح می‌کنیم. این مرد  مرا سوار ماشینش کرد تا به محل خرید لباس‌ها برویم، اما به‌جای مرکز خرید و فروش لباس، سر از مزارع ورامین درآوردیم. چند لحظه پس از آنکه فرید ماشینش را در محل خلوتی نگه داشت ناگهان چند جوان شرور هجوم آوردند و با زور و تهدید به من تعرض کردند. پس از آنکه از این مهلکه فرار کردم فقط وحشت داشتم اگر والدینم متوجه ماجرا بشوند مرگم حتمی خواهد بود.

 

از ترس شب تا صبح خوابم نبرد تا اینکه روز بعد به ناچار خودم را به آگاهی رساندم تا ماجرای وحشتناکی را که بر سرم آمده است شرح بدهم.» این دختر پس از شرح ماجرا به افسر آگاهی گفت: «این راز بین من و پلیس بماند و اگر خانواده‌ام بفهمند مرا زنده نمی‌گذارند.»

 

کارآگاهان پس از شنیدن آنچه بر سر این دختر آمده بود پی بردند تلفن همراهش توسط تبهکاران به سرقت رفته است. آنها با ردیابی این تلفن مخفیگاه 4 نفر از متجاوزان را شناسایی کردند و آنها را به دام انداختند. جست‌وجو برای دستگیری بقیه متهمان نیز ادامه دارد.

 

صاحبکار مریم نیز که از سادگی این دختر سوءاستفاده کرده قرار است تحت محاکمه قرار گیرد.

 

پسر 12 ساله در دام زن هوسران 25 ساله / سحر پیشنهاد رابطه دارد و من قبول کردم

زن مطلقه که به شیشه اعتیاد داشت پسر 12 ساله همسایه را به بهانه تنظیم ماهواره به خانه اش کشاند و به او تجاوز کرد.

 

رابطه نامشروع زن 25 ساله با پسر بچه

این پسر که با ادامه رابطه نامشروع و تجاوزهای زن افیونی همراه وی به مواد اعتیاد پیدا کرده بود به پلیس گفت:از روزی که به یاد دارم هیچوقت زندگی روی خوش به ما نشان نداد، به حاشیه نشین معروف بودیم، مادرم برای نگهداری ما همیشه در عذاب بود، دیگر تکیده بود، نای کار کردن نداشت؛ شکلی از پدرم به یاد ندارم، برای پیدا کردن کار از خانه بیرون زد اما دیگر برنگشت.

 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی پلیس کرمانشاه، پسر نوجوان که یاسر نام دارد افزود: از 10 سالگی با نصب و تنظیم ماهواره برای همسایه ها زندگی می گذراندیم، پولی نبود؛ یعنی فقط از امروز تا فردا.

 

یکی از همسایه ها مدتی بود از شوهرش جدا شده بود حدود 25 سالی داشت، یک روز خواست ماهواره برایش نصب کنم وقتی کارم تمام شد هنوز آنجا را ترک نکرده بودم که دیدم سحر پای برنامه مستهجن نشسته است، پیشنهاد رابطه داد؛ من هم که همیشه این گونه صحنه ها را می دیدم پیشنهاد شیطانی اش را پذیرفتم.

 

پسر نوجوان ادامه داد:او شیشه هم مصرف می کرد، تعارف کرد اما من از اسمش هم وحشت داشتم، فردای آنروز سحر تنظیم شبکه ها را بهانه کرد من هم که هنوز در حال و هوای دیروز بودم به سرعت خودم را رساندم؛ یک لحظه به آینده نگاه کردم، همه چیز مبهم و تاریک به نظرم آمد سحر متوجه شد همه حواسم پیش او نیست، پایپ دستم داد گفت که مشکلات را باید سوزاند و دود کرد.بعد از آنروز، هروئین را هم، او با من آشنا کرد.حدود شش ماهی گذشت سحر از محله ما رفت، هیچوقت فکر نمی کردم قول و قرارهایش هم مثل نشئگی دود، لحظه ای باشد، حتی خداحافظی هم نکرد.موادم را سحر جور می کرد، او که تنهایم گذاشت خماری به سراغم آمد، پرخاشگر و عصبی و دیوانه شده بودم، برای پول مواد، خودم را به در و دیوار می زدم، اثاثیه خانه را می شکستم تا مادر فلک زده ام از در و همسایه پولی جور می کرد.

 

یاسر افزود:چند ساعتی پس از کشیدن مواد خوب بودم اما در آن حال و روز نگاه و اشک ها و صورت رنجور مادرم عذابم می داد، پنج بار ترک کردم؛ اما وقتی می دیدم بعد از ترک هم، همه جا تاریک و ظلمات است دوباره شروع می کردم، انگاری یکی می گفت: آنقدر بکش تا بمیری…

 

وی گفت:چهار سال از اولین تجربه مصرف موادم می گذرد حالا 16 ساله و معتاد به انواع مواد مخدر هستم و می خواهم به خاطر قولی که دختر عمه اش برای ازدواج به من داده، سلامتی ام را به دست آورم.

 

هتک حرمت دختر 18 ساله توسط پسر 7 ساله/پسرم ساسان زندگی ما را سیاه کرد

گریه مادر برای هتک حرمت و شرارت های ساسان

هتک حرمت و شرارت های پسر 7 ساله

زن هق هق میکرد و اشک می ریخت . وقتی دلیل آن همه بی تابی و درد را پرسیدم. با نگاهی که شادی فرسنگها از آن فاصله داشت گفت: «باورتان می شود کودک هفت ساله به جرم مزاحمت برای نوامیس محاکمه شود؟ پسرم ساسان زندگی ما را سیاه کرد. او بچه آدم نیست، بچه شیطان است. دیگر حاضر نیستم حتی یک روز او را نگه دارم. هیچ شباهتی با بچه های عادی ندارد. »و بعد که آرامتر شد، تعریف کرد:

 

«من و همسرم هر دو کار می کردیم ولی الان من به خاطر او کارم را از دست داده ام. ساسان از سن ۲ سالگی پیش مادرم بود. وقتی سه ساله شد آنقدر مادرم را اذیت کرد که او هم از دست بچه من خسته شد. باورتان نمی شود، بچه سه ساله با پرت کردن قاب عکس به طرف مادرم باعث شد که او بینایی یک چشم خود را از دست بدهد.

 

 
دیگر رو ندارم به دیدن پدر و مادرم بروم. بعد از آن جریان ساسان را به مهدکودک بردم. هر روزیکی از اولیای بچه های مهدکودک شکایت می کرد. ساسان چند بار بچه های دیگر را کتک زده بود. چند بار سوسک به جان بچه ها انداخته بود. باورتان نمیشود که این بچه حتی به حیوانات رحم نمیکند. بیش از صدبار ماهیهای قرمز عید را کشت. او دنبال گربهها میکند و آنها را میزند و…
 

 

یک روز با مربی مهدکودک دعوا کرد. من سرکار بودم که خبردادند بروم و ساسان را به خانه ببرم. آن روز صدبار از مربی و مدیران عذرخواهی کردم تا آنها راضی شدند یک فرصت دیگر به ساسان بدهند . هرچه از این بچه پررو و شیطان خواستم که از مربی خود معذرت بخواهد زیربار نرفت. فردای آن روز فهمیدم که ساسان در کلانتری بازداشت است.

 

 
سراسیمه از محل کارم به کلانتری رفتم. این پسر که نمیدانم باید چه چیزی درباره اش بگویم به خاطر تلافی و اذیت مربی خود مهدکودک را آتش زد. نمیدانم اصلاً کبریت را از کجا آورده بود. به هر حال خدا رحم کرد آن آتش سوزی فقط خسارت مالی داشت. ما خسارت را پرداختیم و من مجبور شدم کار خود را رها کنم و مواظب ساسان باشم.

 

من که هیچ، اگر تمام دنیا هم جمع شوند از پس این شیطان برنمی آیند. از سن ۴ تا ۶ سالگی خودم از او نگهداری کردم. این دو سال برایم یک عمر گذشت.

 

۳۰ سال بیشتر ندارم اما موهای سرم مانند زنان کهنسال سفید شده و زود پیرشده ام. در این دو سال جرأت نداشتم پلک برهم بگذارم. اگر یک لحظه غافل میشدم، او از خانه خارج میشد. تا حالا چند بار از پدرش، عموش و من دزدی کرد. برای آن که او این کارش را تکرار نکند پول بیشتری به او دادم اما این کار نه تنها کمکی نکرد بلکه باعث شد او بیشتر منحرف شود. او در یک چشم برهم زدن از خانه خارج می شد و با پولهایش چیزهایی می خرید که رو ندارم بگویم. آخر چه کسی باور میکند که یک بچه ۶ ساله در عرض پنج دقیقه cd مبتذل بخرد و به خانه برگردد؟
 

 

یکبار وقتی به دستشویی رفته بودم، او از خانه فرارکرد. سه روز تمام گم شد. بعد از سه روز خودش به خانه بازگشت. وقتی از او پرسیدیم که کجا بودی؟ گفت: برای تعطیلات رفته بودم شمال! بعدها فهمیدم که در آن چند روز در خیابانها می گشته و شبها را با کودکان خیابانی درپارکها سرمی کرده. هرچه روانشناس و مشاور در تهران بوده او را معاینه کردند. فکر میکردم رفتار او وقتی به مدرسه برود خوب خواهد شد. اما او روز اول مدرسه سر همکلاسی اش را شکست.

 

 
درعرض همین چند ماه بیست دفعه از مدرسه فرارکرده است. چند روز پیش هم دوباره فهمیدم که ساسان درکلانتری بازداشت است. وقتی به کلانتری رفتم فهمیدم که او بعد از فرار از مدرسه برای یک دختر ۱۸ ساله مزاحمت,تجاوز ایجادکرده، در ضمن یک بسته حشیش در جیبش بوده است.  من اصلاً نمیدانم آن بسته حشیش را از کجا آورده است.

 

 
پدرساسان یک پزشک است و من هم لیسانس حسابداری دارم. در تمام خانواده ما یک نفر وجود ندارد که سابقه کیفری داشته باشد. این بچه برای ما آبرو نگذاشته است. هنوز هفت سال بیشتر ندارد که پروندهای حجیم در دادگاه برایش تشکیل شده است.

 

 
من از قاضی پرونده خواسته ام که او را چند سال در کانون اصلاح و تربیت کودکان نگاه دارد. البته مطمئن هستم مسوولین آنجا هم از پس این جانور برنمی آیند و او را از آنجا هم بیرون خواهند کرد….»

 

 
و اما ساسان با چشمانی که از آن آتش زبانه میکشید و لبخندی زهرآگین مادر را نگاه می کرد انگار از اشک ریختن زن بیچاره لذت می برد.

 

 
روانشناسان پزشکی قانونی هوش ساسان را بیش از کودکان عادی اعلام کرده اند اما این کودک با چنین هوش و ذکاوتی باید در کانون اصلاح و تربیت دوران کودکی را بگذراند.

The post حوادث جنجالی اخیر تهران appeared first on نازوب.


لینک منبع این نوشته :
http://www.nazweb.ir/190783-%d8%ad%d9%88%d8%a7%d8%af%d8%ab-%d8%ac%d9%86%d8%ac%d8%a7%d9%84%db%8c-%d8%a7%d8%ae%db%8c%d8%b1-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86.html


حوادث جنجالی اخیر تهران - ناز وب
www.nazweb.ir/190783-حوادث-جنجالی-اخیر-تهران.html
‎مروری بر داغ ترین و جنجالی ترین حوادث اخیر تهران هشداری به تمامی افراد جامعه برای
درست فکر کردن و اغفال نشدن توسط افراد سود جو محتو.
حوادث جنجالی اخیر تهران - صفحه نخست
jahansite.xyz/news/51415
‎مروری بر داغ ترین و جنجالی ترین حوادث اخیر تهران : هشداری به تمامی افراد جامعه برای
درست فکر کردن و اغفال نشدن توسط افراد سود جو. محتویات داغ ترین حوادث اخیر .
حوادث جنجالی اخیر تهران - بازتاب 24
baztab24.com/news/356023/حوادث+جنجالی+اخیر+تهران
‎مروری بر داغ ترین و جنجالی ترین حوادث اخیر تهران : هشداری به تمامی افراد جامعه برای
درست فکر کردن و اغفال نشدن توسط افراد سود جو. محتویات داغ ترین حوادث اخیر .
Images for حوادث جنجالی اخیر تهران
حوادث جنجالی اخیر تهران - صفحه نخست
nazaninha.xyz/post/?q=حوادث+جنجالی+اخیر+تهران
‎به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی سلیمی گفت: ۴۳۶ مورد از حوادث هفته گذشته جاده‌ای،
۴۶ مورد شهری، ۴۹ مورد ساحلی، ۲۴ مورد کوهستان، ۱۶ مورد آتش‌سوزی جنگل، ۱۶ مورد .
حوادث جنجالی اخیر تهران - سایت تفریحی و سرگرمی ترین ها
tareenha.xyz/post/?q=حوادث+جنجالی+اخیر+تهران
‎جامعه > حوادث - ایرنا نوشت: مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از کاهش 37،5درصدی
مرگ به دلیل حوادث کار در فروردین ماه امسال در این استان نسبت به مدت مشابه سال .
از اسید پاشی تا اعدام ریحانه جباری /حوادث جنجالی اخیر و بررسی مجدد .
www.persianv.com/preview/265338.php
‎29 ا کتبر 2014 . مراسم یادبود داوود رشیدی، اجتماع عزاداران، نماز جمعه تهران ، برداشت زغال اخته و . . از
اسید پاشی تا اعدام ریحانه جباری /حوادث جنجالی اخیر و بررسی مجدد .
جدیدترین و جنجالی ترین اخبار و خبرهای داغ روز از حوادث ایران و جهان .
3pide.ir/خبر./iranian-students-raping-daughter-photo-3pide-3/
‎«رنگ پارتی» نوع جدید پارتی های مختلط در تهران/تصاویر این روزها شبکه‌های
اجتماعی . جدیدترین و جنجالی ترین اخبار و خبرهای داغ روز از حوادث ایران و جهان خبر
جدید .
حادثه جنجالی گروگانگیری در خیابان کارگر شمالی تهران! - آپارات
www.aparat.com/./حادثه_جنجالی_گروگانگیری_در_خیابان_کارگر_شمالی_تهران!
‎9 آگوست 2016 . . جنجالی گروگانگیری در خیابان کارگر شمالی تهران! janjali جنجالی,حوادث,حادثه
وحشتنا . پاسخ جنجالی به حوادث اخیر مکه (حتما ببنید) قسمت دوم.
بیانیه برق تهران درباره نگرانی از حادثه اخیر - آخرین نیوز
www.akharinnews.com/آخرین./114313-بیانیه-برق-تهران-درباره-نگرانی-از-حادثه-اخیر.html
‎1 روز پیش . درحالی که حادثه برقی شب گذشته در غرب تهران، باعث قطع برق و نگرانی اهالی
پایتخت شده است، مسئولان برق منطقه‌ای تهران . بیانیه برق تهران درباره نگرانی از
حادثه اخیر . تصاویر/ بازیگر جنجالی زن و اقامت در ویلایی گران قیمت!



بیانیه برق تهران در پاسخ به نگرانی از حادثه برقی شب گذشته
mardomiha.ir/./بیانیه-برق-تهران-در-پاسخ-به-نگرانی-از-حادثه-برقی-شب-گذشته
‎1 روز پیش . درحالی که حادثه برقی شب گذشته در غرب تهران، باعث قطع برق و نگرانی . شهردار
باید استعفا دهد /جنجال اخیر آینده سیاسی اش رابه خطر انداخته است.
اعدام شکارچی دختران شرق تهران / افشای راز قتل پدر جنایی ترین قاضی .
www.bultannews.com/./اعدام-شکارچی-دختران-شرق-تهران-افشای-راز-قتل-پدر-جنایی-ترین-قاضی-ایران
‎. مهریه، دستگیری قاتل فراری در جشن تولد، اعدام شکارچی دختران شرق تهران و
اعتراف عامل قتل پدر جنایی ترین قاضی ایران از مهمترین اخبار حوادث بهمن ماه سال 91
بود.
دانلود حادثه جنجالی گروگانگیری در خیابان کارگر شمالی تهران!
videonegar.ir/./حادثه_جنجالی_گروگانگیری_در_خیابان_کارگر_شمالی_تهران!
‎حادثه جنجالی گروگانگیری در خیابان کارگر شمالی تهران! . پاسخ جنجالی به حوادث
اخیر مکه (حتما ببنید) قسمت دوم · 16:50. پاسخ جنجالی به حوادث اخیر مکه (حتما .
پربیننده ترین و آخرین اخبار حوادث روز ایران و جهان
khabarpu.com/cat/events-news.html
‎آخرین اخبار حوادث ایران و جهان,اخبار حوادث روز,حوادث در تهران,اخبارحوادث,عکس حوادث
امروز,خبر روزنامه حوادث,تصاویر وحشتناک و . امداد رسانی هلال احمر به 11 هزار نفر در
طوفان اخیر . جنجال کتک خوردن یک سعودی جلوی زن و بچه اش در فرودگاه + عکس.
دستور رئیس جمهور برای پیگیری حوادث جنجالی تبریز
90tv.ir/./دستور-رئیس-جمهور-برای-پیگیری-حوادث-جنجالی-تبریز
‎دستور رئیس جمهور برای پیگیری حوادث جنجالی تبریز. . دلیل سوت پایان را زد و
مانع از گل خوردن تراکتورسازی در لحظات آخر شد البته همه میدانیم که مدت احتساب وقت
.
بازتاب خارجی حوادث سفارت عربستان در تهران
www.khabarnegar.ir/News/38096.html
‎3 ژانویه 2016 . پایگاه اطلاع رسانی خبرنگار-بازتاب خارجی حوادث سفارت عربستان در . علیه ایران
و توضیحات دولت ترکیه درباره اظهارات جنجالی اخیر اردوغان، از .
پربیننده ترین اخبار هفته - مهمترین اخبار هفته - شهرخبر
www.shahrekhabar.com/پربیننده-ترین-اخبار-هفته
‎پربیننده ترین اخبار حوادث هفته . استخدام یک شرکت معتبرتولیدی لوازم
آشپزخانه در تهران،مشهد،تبریزیک شرکت معتبر تولیدی و صنعتی جهت مشاغل زیر در
تهران .
حوادث:گفتگو با قاتل جنجالی روزهای اخیر | مجله اینترنتی کهلیک
kahlek.ir/index.php/news988432
14 آوریل 2016 . نیمه 23 ماه قتل جوانی نام در مسکونی امام تهران پلیس شد. با تحقیقات شد در زن به
شهرزاد افتاده از سال با آشنا بود. شهرزاد ابتدا را می‌کرد از خود در مدارک .
بررسی سرنوشت 5 پرونده جنجالی چند ماه اخیر - نامه نیوز
namehnews.ir/fa/./بررسی-سرنوشت-5-پرونده-جنجالی-چند-ماه-اخیر
‎6 جولای 2015 . بررسی سرنوشت 5 پرونده جنجالی چند ماه اخیر. خبرها و گفت . تا کنون نه متهم و متهمان
احتمالی شناسایی شده اند و نه انگیزه این حوادث مشخص شده است. ارتباط این . قرار
بود دو روز دیگر تیم برای مسابقات انتخابی به تهران اعزام شود.
جنجال در قتل ستایش | انعکاس خبر جنایت اخیر در ورامین که در - قطره
www.ghatreh.com/news/nn31239176/جنجال-قتل-ستایش
‎انعکاس خبر جنایت اخیر در ورامین که در آن دختر شش ساله افغانستانی مورد تجاوز
پسر 17 ساله ایرانی قرار گرفته و سپس Ø. . دوشنبه، 30 فروردین 1395 ساعت 08:
132016-04-18حوادث . حریق گسترده انبار شیمیایی در جنوب تهران .
Previous



حادثه شوک برانگیز در شب عروسی در مازندران - پارس ناز
www.parsnaz.ir/news_detail_23016.html
‎خبر جنجالی فروش دختران و پسران مصنوعی برای همدمی . این دو خواهر +عکس · جشن
تولد بازیگران و ستاره ها در روزهای اخیر · عکس های خبری از اتفاقات مهم و روز دنیا (97)
.
پربیننده ترین خبرهای 4ساعت گذشته خبرگزاری ها - فرهنگیان نیوز .
www.farhangiannews.ir/rss-34-پربیننده%20ترین%20خبرهای%204ساعت%20گذشته%20خبرگزا.
‎رخشان بنی اعتماد با اشاره به اظهارات اخیر آمنه بهرامی در یک روزنامه و ادعای مطرح شده .
عادی سازی روابط تهران - لندن پس از 5 سال/ وقتی عضو تیم هسته ای سفیر ایران در .
سرنوشت شهرداران تهران پس از هر حادثه و جنجال/ از استعفا و . - پویش
puyesh.net/./سرنوشت-شهرداران-تهران-پس-از-هر-حادثه-و-جنجال-از-استعفا-و-زندان-تا-ریاست-جمهوری
‎29 ژانویه 2014 . در تاریخ بلدیه تهران، موارد متعددی وجود دارد که نشان می دهد بحران در خدمات شهرداری، .
تفاوت آتش سوزی سال 37 انبار گندم تهران، با آتش سوزی اخیر خیابان جمهوری در این
بود . سرنوشت شهرداران پس از انقلاب تهران پس از حوادث و جنجال ها؛ .
دستگیری یک مظنون در حادثه انفجار بازار / فرمانده ناجا: ترکیبی .
www.asriran.com/./دستگیری-یک-مظنون-در-حادثه-انفجار-بازار-فرمانده-ناجا-ترکیبی-شیمیایی-علت-انفجار-بوده-است
‎16 مارس 2016 . انفجار در بازار تهران/ 22 آمبولانس به محل اعزام شدند/ اعلام علت انفجار. . مجروح شدند
که متاسفانه حال 2 نفر از مجروحان مساعد نیست ولی مابقی مصدومان حادثه اخیر به
صورت سرپایی مداوا شده‌اند. . جنجال مجسمه " مادر و پسر" در مصر (+عکس).
حادثه جنجالی گروگانگیری در خیابان کارگر شمالی تهران! -حوادث
filmfa.ir/./حادثه_جنجالی_گروگانگیری_در_خیابان_کارگر_شمالی_تهران!
‎9 آگوست 2016 . حادثه جنجالی گروگانگیری در خیابان کارگر شمالی تهران! . ویدیوهای مرتبط. 23:11
پاسخ جنجالی به حوادث اخیر مکه (حتما ببنید) قسمت دوم .
ماجرای جنجالی اخیر در مجلس - صبح بخیر
sobbekheir.com/tag/ماجرای-جنجالی-اخیر-در-مجلس
‎پاسخ جنجالی به حوادث اخیر مکه (حتما ببنید) قسمت اول . حجت الاسلام صدیقی امام
جمعه موقت تهران در واکنش به نطق اخیر علی مطهری در مجلس گفت: این اظهارات قابل .
آکانیوز ،اخبار ,حوادث ,روزنامه ,فال ,سرگرمی,اخبار خبرگزاری ها - آکاایران
www.akairan.com/havades-akhbar/havades/
‎اخبار حوادث ,حوادث ,خبر حوادث ,حوادث ایران تجاوز به دختر,تجاوز حوادث روز,حوادث ایران,
حوادث . روزنامه فروش سارق، پشت چراغ قرمز تقاطع های شمال تهران دستگیر شد حوادث
11 ساعت . 451 هکتار از جنگل های الوار اندیمشک در آتش سوزی اخیر خسارت دید.
جنجالی که مرگ دختر پورشه‌سوار در فضای‌ مجازی به پا کرد ! - هفت گنج
7ganj.ir/جنجالی-که-مرگ-دختر-پورشه‌سوار-در-فضای/
‎خانه » اخبار داغ » اخبار حوادث و گوناگون » جنجالی که مرگ دختر پورشه‌سوار در . بامداد
دوشنبه‌ای که گذشت، در خیابان شریعتی و بزرگراه همت تهران دو ماشین مدل بالا . همراه
با ناسزا می‌نویسند؛ نمونه‌اش در همین یکی دو‌سال اخیر مراجعه تعداد زیادی از ایرانی‌ها به .
سرنوشت شهرداران تهران پس از هر حادثه و جنجال/ از استعفا و . - آفتاب
aftabnews.ir/./سرنوشت-شهرداران-تهران-پس-از-هر-حادثه-و-جنجال-از-استعفا-و-زندان-تا-ریاست-جمهوری
‎29 ژانویه 2014 . در تاریخ بلدیه تهران، موارد متعددی وجود دارد که نشان می دهد بحران در خدمات شهرداری، .
تفاوت آتش سوزی سال 37 انبار گندم تهران، با آتش سوزی اخیر خیابان جمهوری در این
بود . سرنوشت شهرداران پس از انقلاب تهران پس از حوادث و جنجال ها؛ .
نگاهی متفاوت به ماجرای جنجالی لیلا حاتمی - فرارو
fararu.com/fa/news/190947/نگاهی-متفاوت-به-ماجرای-جنجالی-لیلا-حاتمی
‎نگاهی متفاوت به ماجرای جنجالی لیلا حاتمی . زن و مرد در شرایط اضطرار آمده است که
حرمت شرعی این‌گونه حوادث را هم توجیه می‌کند. . زیر پوست تهران چه خبر است؟ prev
. خوشم میاد این سختگیریهای سه دهه اخیر برای جداسازی های جنسیتی ، تاثیرش رو
داره .
Previous



حوادث جنجالی پایان بازی استقلال و نفت
www.dalfak.com/w/./حوادث-جنجالی-پایان-بازی-استقلال-و-نفت
‎کارشناسی داوری بازی جنجالی استقلال - راه آهن(نود ۶ مهر) . حواشی جنجالی بازی فولاد-
استقلال تهران . پاسخ جنجالی به حوادث اخیر مکه (حتما ببنید) قسمت اول.
حمله به کوی دانشگاه تهران (۱۸ تیر ۱۳۷۸) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/./حمله_به_کوی_دانشگاه_تهران_(۱۸_تیر_۱۳۷۸)
‎وقایع هجده تیر یا وقایع کوی دانشگاه تهران به مجموعه ناآرامی‌ها و درگیری‌ها بین روزهای
هجدهم تا بیست وسوم تیرماه ۱۳۷۸ میان دانشجویان، نیروهای انتظامی و افراد موسوم به .
الف - جدیدترین تصاویر از حادثه دلخراش روز گذشته در اسلامشهر(+18)
alef.ir/vdca00ney49neo1.k5k4.html?337974
‎10 مارس 2016 . این جور حوادث چرا فراوانیش در مناطق جنوب شهر بیشتره؟ . در ضمن درای ن روزهای اخر
سال به قد رکافی خیابانها شلوغ و مانع زود . به‌خاطر از سرگیری پرواز تهران-لندن
خوشحالیم . ۲۳. جزئیات جنجال برانگیز از اولین عمل پیوند سر در جهان .
ابهام در مرگ مشکوک و جنجالی دانشجوی ممتاز پزشکی دانشگاه شهید .
ayenejam.ir/./9172-ابهام-در-مرگ-مشکوک-دانشجوی-ممتاز-پزشکی-دانشگاه-شهید-بهشتی-تهران-جزئیات
21 ا کتبر 2015 . آینه جم:علت فوت «احسان»، دانشجوی ترم آخر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی .
حسن عباسی، مدیر روابط‌عمومی اورژانس تهران درباره جزئیات حادثه به .
صراط نیوز | Seratnews.ir | سیاست
www.seratnews.ir/fa/politic
‎برای دشمنان و ضدانقلاب خوراک خوبی شد. گفتگوی "صراط" با حجت الاسلام سالک
پیرامون جنجال جلسه استیضاح . استانداری تهران: سخنرانی‌های احمدی‌نژاد مجوز ندارد .
اخبار : جدیدترین خبرها و رویداد های مهم خبری در ایران و سراسر جهان
www.niksalehi.com/newspaper/
‎اخبار,اخبارسیاسی,اخبار حوادث,اخبارحوادث,تجاوز جنسی,روزنامه حوادث,روزنامه های امروز,
تیتر روزنامه های امروز,اخبار گوناگون,اخبار . درس فراموش نشدنی به سروش پسری که
سر قرار با یک دختر در تهران رفت . ماجرای‌ بارداری‌های در وقت اضافه/ میلیون‌ها مجردی
که به آخر خط رسیده‌اند . پست جنجالی آقای بازیگر درمورد حاج قاسم سلیمانی+ عکس .
فیلم/ پشت پرده ی استخدام منشی در تهران - مشرق
www.mashreghnews.ir/./فیلم-پشت-پرده-ی-استخدام-منشی-در-تهران
‎چند وقت پیش در روزنامه یک آگهی تحت عنوان در خواست منشی برای یک شرکت در ج شد
و هیاهویی را در سایت های اجتماعی به راه انداخت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب | Entekhab.ir
www.entekhab.ir/
‎در ماجراهای اخیر حتما فساد و جرم اتفاق نیافتاده / با قطعیت می گویم، این . محمدباقر
قالیباف شهردار تهران بار دیگر به جنجال های اخیر بر سر واگذاری املاک در شهرداری .
مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/
‎لفاظی‌های اد رویس: 400 میلیون دلار باد آورده، تهران را جسورتر و امنیت ملی آمریکا را
تضعیف کرد - رییس . محمدباقر قالیباف شهردار تهران بار دیگر به جنجال های اخیر
بر سر واگذاری املاک در شهرداری واکنش نشان داد. . اقتصاد; جامعه; علم و فناوری; حوادث
.
سایت خبری تحلیلی کلمه
kalame.co/
‎مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران معتقد است که اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی
علیه . با قدرت‌های جهانی است و دولت اوباما هربار اقدامات تهران را مخفی و به جای توبیخ
تهران شبیه به . علی مطهری همواره نماینده‌ای جنجالی در مجلس شورای اسلامی بوده است.
Previous



حوادث جنجالی چند وقت اخیر
www.rahta.com/q/حوادث_جنجالی_چند_وقت_اخیر
امید کریمی، چکاوک ابراهیمی: عاقبت زلزله تهران را می دانید؟ «در زلزله بزرگتر از ۶
ریشتر در تهران کسی نمی تواند به داد زیرآوار مانده ها و زنده مانده ها برسد»، «تهران زلزله
.
حوادث 24 ساعت گذشته / مرگ دو شهروند تهرانی – جدیدترین اخبار ایران و .
www.momtaznews.com/حوادث-24-ساعت-گذشته-مرگ-دو-شهروند-تهرانی/
‎عصر روز گذشته، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با دریافت خبر مشاهده دود و آتش
گرفتن پست زمینی برق بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۳۵ را اعزام کرد. آتش نشانان
با .
ماجرای جنجالی دستگیری بازیگران ایرانی در پارتی شبانه - تاپ ناز
www.topnaz.com/ماجرای-جنجالی-دستگیری-بازیگران-ایران/
‎8 مه 2016 . بازداشت هفت بازیگر در پارتی سعادت اباد تهران : . در حادثه اخیر، کسی بر اثر
مصرف مشروبات فوت نکرده‌است، اما بازداشت بازیگران . اخبار حوادث.
جنجال بازی تراکتور - نفت تهران ادامه دارد - ایران امروز
www.iran-emrooz.net/index.php/news1/55471/
‎20 مه 2015 . اتفاقات هفته پایانی لیگ برتر و حوادث تلخ هشت‌ دقیقه جنجالی آخر بازی
تراکتور‌سازی و نفت تهران اما این بهانه را به دست مسوولان داده است تا در کنار .
تریبون آزاد جنجالی با حضور صفار - روزنامه دنیای اقتصاد
donya-e-eqtesad.com/news/578934
‎خانه / خبر / تریبون آزاد جنجالی با حضور صفار . دوشنبه به موضوع تبارشناسی
احزاب حاضر در انتخابات و ریشه‌یابی حوادث پس از آن اختصاص داشت که . عبدالله
مومنی که پس از اغتشاشات اخیر تهران دستگیر شده‌اند، بر روی برد این انجمن به چشم
می‌خورد.
نامه سرگشاده یک سینماگر خطاب به قالیباف درباره بیلبوردهای جنجالی .
cinemacinema.ir/news/نامه-سرگشاده-یک-سینماگر-خطاب-به-قالیبا/
‎3 جولای 2016 . نامه سرگشاده یک سینماگر خطاب به قالیباف درباره بیلبوردهای جنجالی اخیر . نمی
شود تابلوهای جدیدی که این روزها تصویر شهرمان ؛ تهران را نازیبا کرده ، ندیده باشید .
. نکند حضراتِ زیر مجموعه شما ، می خواهند با فرافکنی ، توجه مردم خودی را از حوادث گه و
بیگاهی که ( مثل هر جای دیگر دنیا ) در همین تهران خودمان اتفاق می .
واکنش تهران نسبت به حوادث اخیر بحرین
www.fardanews.com/fa/news/./واکنش-تهران-نسبت-به-حوادث-اخیر-بحرین
3 نوامبر 2014 . سخنگوی وزارت امور خارجه ایران از بی حرمتی های اخیر به مراسم های مذهبی در بحرین
ابراز ناخشنودی کرد و گفت: اینگونه اقدامات شرایط را پیچیده تر .
عکس هایی از اعدام عامل جنایت میدان کاج تهران - ایران ناز
www.irannaz.com/news_detail_12665.html
‎طنز آخر خنده اولین روز در محل کار . عکس هایی از اعدام عامل جنایت میدان کاج تهران . به
گزارش فارس، تنها پس از 69 روز از وقوع یکی از دلخراش ترین حوادث سال‌جاری در .
فیلم اعترافات جنجالی الهام عرب مدلینگ معروف در جلسه دادستان عمومی و .
roozegaran.com/1395/02/27/6948/arab/
‎16 مه 2016 . اجتماعی · حوادث . فیلم اعترافات جنجالی الهام عرب مدلینگ معروف در جلسه دادستان
عمومی و انقلاب تهران . در جلسه دادستان عمومی و انقلاب تهران با قضات دادسرای جرائم
رایانه ای در . عکس اخیر سلنا گومز رکورد لایک اینستا را شکست!
مجله خبری - جذاب
www.jazzaab.ir/news_cats_5.html
‎مجله خبری حوادث روز,اخبار داغ ایران و جهان,خبر تجاوز,قتل,قاتل,مقتول,قصاص,تجاوز .
کشف کارگاه پول چاپ‌کنی در تهران (+تصاویر) . آخر عشقِ ممنوع به جنایت ختم شد!
Previous



اخبار حوادث 24 ساعته اخیر تهران - پارسینه
www.parsine.com/fa/news/72280/اخبار-حوادث-24-ساعته-اخیر-تهران
‎16 دسامبر 2012 . اخبار حوادث 24 ساعته اخیر تهران. کوهنورد جوان که در میان برف و بوران ارتفاعات درکه
دچار آسیب دیدگی شده بود با تلاش آتش نشانان نجات پیدا کرد.
مهمترین خبرهای سیاسی | خبر فارسی
khabarfarsi.com/m/9
‎پرواضح است که موضوع جنجالی پیوستنِ ایران به گروه ویژه اقدام مالی موسوم به FATF
. خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات اخیر ولیعهد عربستان، این سخنان را تکراری و .
سایت خبری تحلیلی تابناک|اخبار ایران و جهان|TABNAK
www.tabnak.ir/
‎چگونه فیلم‌های جم‌تی وی از کف خیابان‌های تهران سر درآورد؟ . مواضع رئیس قوه
قضاییه و دادستان کل کشور درباره حواشی اخیر شهرداری / جنجال تازه بر سر هتاکی
تازه .
جنجالی ترین محاکمه های جنایی - کارآگاه
detective.persianblog.ir/tag/جنجالی_ترین_محاکمه_های_جنایی
‎13 آوریل 2012 . گروه حوادث: عروس ۲۰ساله دریکی از جنجالی ترین محاکمات جنایی در . درابتدای
نخستین جلسه رسیدگی به اتهام عروس ۲۰ساله، قاضی جنایی تهران با بیان اینکه یک
. شعاع» دفاع آخر خود را بیان کند با اعتراض وکلای «کبری» روبروشد
پایگاه خبری افکارنیوز
www.afkarnews.ir/
‎120 · 468 · تحقیق و تفحص از 2 تابیعتی در اولویت یا شهرداری تهران؟ . حکام
سعودی در حوادث منا و مسجدالحرام قطعا مقصرند/جهان اسلام، گریبان حاکمان سعودی .
جنجال دیدار «زن ساپورت پوش» با لاریجانی + عکس - تهران نیوز
tehrannews.ir/جنجال-دیدار-زن-ساپورت-پوش-با-لاریجان/
‎8 ژوئن 2015 . دیدار اخیر یک گروه از نمایندگان پارلمان اروپا با مقام های ایرانی در تهران جنجال
برانگیز شده است.
واکنش دیروز رحیم پور ازغدی به ماجراهای اخیر/رحیم پور . - فرهنگ نیوز
www.farhangnews.ir/content/99372
‎14 نوامبر 2014 . واکنش دیروز رحیم پور ازغدی به ماجراهای اخیر/رحیم پور ازغدی: امروز می خواهم . های نماز
جمعه این هفته تهران بود، در بخشی از سخنانش اشاره ای به حواشی سخنرانی اخیرش در
مورد عزاداری پرداخت. . خواهران نکته اینجاست : این کتاب قطور فقط یک جلد از حوادث
صدر اسلام و زندگانی . تصاویر/ جنجال در پایان بازی ایران و قطر.
به بهانه سخنان جنجالی اخیر احمدی‌مقدم:دوران سپری‌شده فرمانده
www.goftogoonews.com/pages/News-_-40683.aspx
‎8 سپتامبر 2015 . به بهانه سخنان جنجالی اخیر احمدی‌مقدم:دوران سپری‌شده فرمانده . اسماعیل احمدی‌مقدم،
متولد تهران است و مدرک دکترای علوم دفاعی از دانشگاه عالی دفاع ملی دارد. . پس از
حوادث کهریزک به خانه جان‌باختگان رفتم و از خانواده‌های آنها عذرخواهی کردم .
روزنامه ایران86/2/8: یکی از عجیب ترین و جنجالی ترین پرونده های جنایی .
www.magiran.com/npview.asp?ID=1392872
‎28 آوریل 2007 . پرونده جنجالی دختر دانشجویی که در جریان دفاع از شرافت خود پسر ۲۲ ساله . ها به
بازپرس جنایی گفت: روز حادثه برای انجام کاری به تهران رفته بودم.
مروری بر ۴ حادثه جنایی داغ در سالی که گذشت - زندگی الکترونیکی
www.elife.ir/archive/./مروری-بر-۴-حادثه-جنایی-داغ-در-سالی-که-گذ/
‎زایمان دختر 11 ساله قربانی تجاوز، جنجال به پا کرد . سرانجام ماموران پلیس آگاهی
نوشهر از محل ملاقات متهم به قتل و همسرش در تهران باخبر شدند و مسعود . خود دریافتند
که این زن ساکن تهران است که به دلیل بیماری تنفسی مدتی بود که در شهرستان
چالوس .
Previous



این داعشی ها قصد بمب گذاری در تهران را داشتند + فیلم
www.yjc.ir/./این-داعشی-ها-قصد-بمب-گذاری-در-تهران-را-داشتند-فیلم
‎4 جولای 2016 . گوشه ای از اعترافات عوامل داعش که قصد بمب گذاری در 50 نقطه تهران را داشتند، .
چگونگی دستگیری عناصر داعش در تهران توسط وزارت اطلاعات + فیلم . اینهایی که
گرفتند با اینکه در عملشان ناکام ماندند بازهم گناه کشتن هزاران نفر در اعمال آخر انها
ثبت شده! . جنجال بازی ایران و قطر به فضای مجازی کشیده شد + فیلم.
خبرداغ
khabaredagh.ir/
‎داغ ترین ، بهنگام ترین و پربیننده ترین اخبار ورزشی ، حوادث ، سیاسی و اقتصادی
ایران و جهان را در خبرداغ بخوانید. . ارتقاء روابط دیپلماتیک تهران و لندن/بعیدی‌نژاد
سفیر ایران، هاپتون سفیر . ستاره جنجالی مخفیانه به تمرین پرسپولیس می رود .
واکنش موسوی بجنوردی به صوت جنجالی اخیر - ایسنا
www.isna.ir/news/./واکنش-موسوی-بجنوردی-به-صوت-جنجالی-اخیر
‎12 آگوست 2016 . واکنش موسوی بجنوردی به صوت جنجالی اخیر . با «جماران»، مطالب منتشرشده از
بی‌بی‌سی طی روزهای اخیر را غلط و کاملا . جنایت هولناک یک تازه‌داماد در غرب تهران .
جامعه، شهری · سلامت · خانواده · آموزش و پرورش · محیط زیست · حوادث، .
آنا | مسئول جنجالی پذیرش بیمارستان شهدای تجریش توبیخ شد/ معاون .
www.ana.ir/news/85025
‎15 فوریه 2016 . آموزش و پرورش · محیط زیست · حوادث · شهری · پزشکی و سلامت · جامعه · انتظامی و
قضایی . مسئول جنجالی پذیرش بیمارستان شهدای تجریش توبیخ شد/ معاون درمان .
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، در روزهای اخیر فیلمی از برخورد . عصر
امروز تهران ابری و بارانی است/ رگبار و بارش‌های پراکنده در استان‌های شمالی.
حوادث قزوین | ساتین
saten.ir/tag/حوادث-قزوین/
‎حوادث قزوین تصادف خودرو لوکس تصادف خودرو گرانقیمت تصادف پیکان تصادف بنز
اخبار قزوین. تصادف شدید یک . توقف کامل اجرای حکم جنجالی شلاق عکاسان قزوینی.
۳۰ شهریور ۱۳۹۳ . مرسدس بنز ۵ میلیارد تومانی در تهران +عکس. ۱۶ شهریور ۱۳۹۵.
وبلاگ الوند - اطلاع رسانی دادستان تهران: از اظهارات مداح جنجالی تا .
alvandd.blogfa.com/post-627.aspx
اطلاع رسانی دادستان تهران: از اظهارات مداح جنجالی تا کیفرخواست فحش دهنده به فائزه
هاشمی . دادستان تهران در مورد حوادث اخیر در شرق و غرب تهران گفت: پرونده حمله به .
توضیحات نرگس محمدی درباره جنجال اخیر - برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/./توضیحات-نرگس-محمدی-درباره-جنجال-اخیر
‎ Rating: 96% - 18,858 reviews23 ا کتبر 2014 . توضیحات نرگس محمدی درباره جنجال اخیر. در خبرها منتشر شده . فیلم: حجاب «
ستایش» جنجال به پا کرد! . اولین توئیت سفیر جدید انگلیس در تهران.
خبرگزاری فارس - نتایج نظرسنجی رویترز؛ اظهارات جنجالی اخیر هم .
www.farsnews.com/13940921000499
‎12 دسامبر 2015 . آموزش و پرورش · بهداشت و درمان · حوادث · شهری و رفاهی · قضایی و انتظامی · مشاور سلامت
. اظهارات جنجالی اخیر هم ترامپ را از صدر جدول جمهوری‌خواهان پائین نیاورد . سایر
رقبای هم‌حزبی‌اش، با وجود اظهاراتی جنجالی وی در مورد مسلمانان خبر می‌دهد. . نامه مدیرعامل
صندوق ذخیره فرهنگیان به دادستان تهران/ کاهش ٢٠٠ میلیارد تومانی .
پسر 17 ساله اعتراف کرد: پس از تجاوز به دختر 6 ساله،جسد او را با اسید .
www.saat24.com/./پسر-17-ساله-اعتراف-کرد-پس-از-تجاوز-به-دختر-6-ساله-جسد-او-را
‎حوادث. یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲ . لغو برنامه دوچرخه سواری هنرمندان و دیگر
علاقمندان به هوای پاک در تهران . واکنش دولت به جنجال های اخیر درباره FATF .
فرادید: Faradeed
faradeed.ir/
‎قدرت به "دختران جنجالی" می‌رسد؟ . پاسخ شهرداری تهران به ادعای واگذاری املاک نجومی
. تصاویر/ قدیمی‌ترین عکس‌ها از سفارت بریتانیا در تهران .
Previous



آقازاده جنجالی از چه سنی مسلح شد؟ | News File
newsfile.ir/news/آقازاده+جنجالی+از+چه+سنی+مسلح+شد؟
آنا - 14 ساعت پیش; مصدومیت چند نوجوان در اثر حوادث چهارشنبه آخر سال در تالش مدیر
. فردا - 1 هفته پیش; نبرد سخت و جنجالی نفت تهران با بی پولی فیلم نبرد سخت و
.
جنبش سایبری 313 l ظهور , آخرالزمان , مهدویت , جنگ نرم , امام زمان (عج)
www.jc313.ir/
‎دانلود اولین گفتگوی صریح استاد حسن عباسی پس از بازداشت اخیر . (بازپخش) ·
دانلود مستند جنجالی « من تکنوکرات هستم » · کلیپ/ خفقان در خیابان های تهران ! .
بررسی روایی حوادث سوریه قبل از خروج سفیانی/ تفاوت میان ظهور، قیام و خروج امام .
صد خبر
sadkhabar.ir/
‎اجرای سریع و دقیق توافقات، تحولی ملموس در روابط تهران – پاریس ایجاد می کند .
اخبار حوادث و انتظامی امروز، در این بسته خبری گردآوری شده است. ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ . پیش
بینی آخر هفته ای بارانی/ کاهش دما در برخی نقاط کشور . حرکت جنجالی لیونل مسی.
جنجال سفر بازیگر زن آمریکایی فیلم های پورن به تهران برای جراحی .
tnews.ir/news/4a2067569173.html
‎31 جولای 2016 . اعتماد نوشت: آخر هفته گذشته، خبر سفر بازیگر فیلم های خاص امریکایی به ایران در
شبکه های اجتماعی جنجال به پا کرد. کندی چارمز با انتشار .
کلیپ جنجالی پیش بینی استاد رائفی پور درباره داعش
www.faraghlit.com/استاد-رائفی-پور-نوستراداموس-ایران/
‎8 آگوست 2015 . کلیپ جنجالی پیش بینی استاد رائفی پور درباره داعش. . دانلود سخنرانی استاد
رائفی پور حجاب و عفاف – تهران (۱۳آبان۹۴). بهمن ۱۹ . نظرات اخیر .
گفت وگو با قاتل جنجالی روزهای اخیر/شهرزاد:فکر می کنم خانواده شهرام .
iranianuk.com/./گفت-وگو-با-قاتل-جنجالی-روزهای-اخیر-شهرزاد-فکر-می-کنم-خانواده-شهرام-مرا-می-بخشند
‎15 آوریل 2016 . گفت وگو با قاتل جنجالی روزهای اخیر/شهرزاد:فکر می کنم خانواده شهرام مرا . به نام
شهرام در مجتمع مسکونی خیابان امام رضا(ع) تهران به پلیس مخابره شد.
روزنامه‌های تهران، بخشش‌های نجومی شهرداری، جنجال کنسرت‌ها - BBC Persian
www.bbc.com/persian/iran/./160827_u07_iran_tehran_press_aug28
‎28 آگوست 2016 . روزنامه‌های امروز صبح تهران، یکشنبه ۷ شهریور در صفحات اول خود واکنش هاشمی
رفسنجانی نسبت به . روزنامه‌های تهران، بخشش‌های نجومی شهرداری، جنجال کنسرت‌ها .
جوان در صفحه حوادث خود نوشته: ساعت ۲۰ شامگاه جمعه مأموران کلانتری 158 کیانشهر از
. هاشمی رفسنجانی: با طرح مسائل اخیر دنبال خدشه به احمد خمینی هستند.
روایت مدیرمسئول یالثارات از جنجال اخیر - اعتدال
etedaal.ir/fa/news/./روایت-مدیرمسئول-یالثارات-از-جنجال-اخیر
‎3 آگوست 2016 . روایت مدیرمسئول یالثارات از جنجال اخیر . محتشم در ادامه این مطلب تاکید کرد: در مورد
شماره اخیر یالثارات هیات نظارت بر مطبوعات جلسه ای تشکیل نداده است و فقط پرونده
قبلی . سفر بازیگر فیلم های مستهجن آمریکا به تهران +عکس.
سایت خبری تحلیلی شمانیوز|اخبار ایران و جهان|shomanews
shomanews.com/
‎. دی بازداشت شد. دادستان عمومی تهران از بازداشت یک مدیر عامل بانکی دیگر خبر داد.
. آغاز یک همایش جنجالی . پاسخ صندوق ذخیره فرهنگیان به خبرسازی های اخیر .
جام نیوز - ورزشی
www.jamnews.ir/service/sport
‎استقلالی ها با تسلیم شدن در مقابل اصرار باشگاه نفت تهران برای بازیکن تیم شان
به صورت قرضی اشتباه بین دو نیم‌فصل لیگ پانزدهم پرسپولیس را تکرار .
Previous



پشت پرده بلوای اخیر علیه اعضای اصولگرا و انقلابی شورای شهر تهران
www.mizanonline.ir/./پشت-پرده-بلوای-اخیر-علیه-اعضای-اصولگرا-و-انقلابی-شورای-شهر-تهران
‎بلوای اخیر علیه اعضای اصولگرا و انقلابی شورای شهر تهران از یک برنامه ریزی
سنگین رسانه ای . لایحه مدیریت حوادث غیرمترقبه ضامن کاهش خسارات ناشی از بلایا
.
سایت خبری تحلیلی شفاف
www.shafaf.ir/
‎مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران معتقد است که اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی
علیه نیروهای مسلح، . پرونده شهرداری تهران را قاطع و بی طرفانه رسیدگی می‌کنیم.
شوخی جنجالی مهران مدیری در دورهمی | دمادم
damadam.ir/ایران-حادثه-iranhadese/.حوادث/.جنجالی./3319235
‎20 آگوست 2016 . خبر از خبرگزاری ایران حادثه - حوادث - ۴ روز پیش . عوامل تولید و مجری برنامه دورهمی
که اخیرا در برنامه خود به اهل سنت اهانت کرده اند برخورد شود. . تصادف ۲ اتوبوس
مسافربری در بزرگراه تهران - کرج سه کشته و ۲۰ مصدوم برجای گذاشت .
پاسخ جنجالی به حوادث اخیر مکه (حتما ببنید) قسمت دوم - ویدیو رسانه
videoshare.ir/./پاسخ_جنجالی_به_حوادث_اخیر_مکه_(حتما_ببنید)_قسمت_دوم
‎28 سپتامبر 2015 . پاسخ جنجالی به شبهات به حوادث مکه توسط حجت الاسلام حمید شهسواری ، تولید و
انتشار از موسسه فرهنگی هنری نوای جنون جرثقیل مکه منا . پاسخ جنجالی به حوادث
اخیر مکه (حتما ببنید) قسمت دوم . تست و بررسی بی ام و 220i در تهران.
خیبرآنلاین
kheybaronline.ir/
‎بازی با جان مسافران و نیمه‌کاره‌ماندن پرواز تهران - مشهد به جرم اصرار بر قضانشدن نماز
صبح! . مسجد؛ هسته مقاومت/اسلام انقلابی، آمریکا را در غرب آسیا زمینگیر کرد/معجزه
انقلاب: خیل عظیم جوانان مومن/حوادث سال 88 . اعلام حمایت برادر اوباما از کاندیدای
جنجالی . با نگاهی به لیست منتقدان هفته های اخیر برجام، به نظر می رسد موج دلواپس
شدن .
فریاد جنایتکار متجاوز کرجی در لحظات اعدام + تصاویر و فیلم - تیتریک
titre1.ir/fa/./فریاد-جنایتکار-متجاوز-کرجی-در-لحظات-اعدام-ت%25
‎15 فوریه 2014 . جنایتکار متجاوز در لحظات آخر زندگی ، با فریاد خداوند را صدا میزد و متوسل . ماشین
واز تهران تاقم در اتوبان بکشم روی زمین به خدا قسم دیگر اینگونه .
نگاه نیویورک تایمز به ماجرای تصادف جنجالی پورشه زرد رنگ - صدای ایران
sedayiran.com/./نگاه-نیویورک-تایمز-به-ماجرای-تصادف-جنجالی-پورشه-زرد-رنگ
‎آیت الله خامنه ای رهبر عالی ایران در سخنرانی اخیر خود، جوانان سرمست و مغرور از ثروت
که با خودروهای . جزییات و علت حادثه مرگبار و خونین پورشه و بی‌ام‌دبلیو در تهران.
مروری بر جنجالی ترین شایعات در تلگرام ایرانی ها + تصاویر
vom.ir/sarasari/posts/51711
‎26 نوامبر 2015 . تلگرام در انتقال حوادث روز، چه ساخته ذهنی بیمار باشند و چه حقیقتی تلخ، . از این
شایعات و اخباری که در همین یک ماه اخیر به آنها برخورده ایم را بخوانید. . که باخبرمان
می کرد از پرورشگاهی در همین تهران و در بیخ گوشمان برداشته شده.
ماجرای ناموسی - من + تو = جامعه
doshina.persianblog.ir/tag/ماجرای_ناموسی
‎منظور خانم آلیا از حمله به استخر زنانه تهران، تجاوز در باغ خمینی شهر بود! . خود ضمن
متهم کردن رسانه ها گفته است: درباره حوادث اخیر در خمینی شهر، کاشمر و گلستان، . و
از نزدیک در جریان رسیدگی و تحقیقات پرونده جنجالی اخیر در این شهر قرار گرفتم.
طنز: اظهارات جنجالی یک مرغ درباره گرانی اخیر! – 24 آنلاین
24onlinenews.ir/44769/طنز-اظهارات-جنجالی-یک-مرغ-درباره-گرانی/
‎20 آگوست 2016 . طنز: اظهارات جنجالی یک مرغ درباره گرانی اخیر! . در نشست خبری که با توجه به
گرانی چشمگیر مرغ در هفته های اخیر . تمام قد خبرگزاری سازمان تبلیغات از شهرداری
تهران در پرونده املاک نجومی . صفحه اصلی · سیاست · اقتصاد · ورزش · فرهنگ · جامعه ·
دنیای فناوری · سرگرمی · سلامت · حوادث · طنز و کارتون · چند رسانه‌ای.
Previous



Kurdpress News Aganecy - پلیس، راز قتل جنجالی در . - ‌کوردپرێس‌
kurdpress.com/Fa/NSite/FullStory/News/?Id=87414
‎7 جولای 2015 . پلیس، راز قتل جنجالی در قروه را فاش کرد . ن» با خانواده اش مخفیگاه وی شناسایی
شده که معلوم می شود نامبرده به تهران گریخته است لذا با همکاری همه .
جزئیات سقوط ترن هوایی پارک ارم تهران + تصاویر - نمناک
namnak.com/جزئیات-سقوط-ترن-هوایی.p6811
‎ Rating: 4.1 - 48 reviewsسقوط ترن هوایی شهربازی تهران ، مصدومان سقوط ترن هوایی تهران ، سقوط ترن هوایی
پارک . ورامین در سال 91 از مهم ترین حوادث رخ داده در شهربازی ها در چند سال اخیر هستند.
. چارترکننده تورهای استانبول · مدل مانتوهای بازیگران معروف سینما · جنجالی ترین .
پایگاه خبری تحلیلی جمهوریت - همه حرفهای جنجال برانگیز حاج منصور .
www.jomhouriat.ir/fa/./همه-حرفهای-جنجال-برانگیز-حاج-منصور-ارضی
‎18 ا کتبر 2013 . منصور ارضی اخیراً هم هجمه‌ای به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین امام و هم‌سنگر . در
حسینیه صنف پارچه‌فروشان تهران برگزار شد، منصور ارضی در جریان مراسم، . او در
همین مراسم از حاضران خواسته بود تا برای پایان یافتن حوادث پس از .
جزئیات تازه از دستگیری تروریست‌ های تکفیری در تهران | اتاق خبر 24
otaghkhabar24.ir/news/52908
‎21 ژوئن 2016 . پیرو اطلاعیه اخیر وزارت اطلاعات مبنی بر دستگیری تعدادی از تروریست های
تکفیری وهابی در تهران و چند استان کشور حجت الاسلام والمسلمین سید .
اخبار،اخبار هنرمندان،اخبار بازیگران،خبرهای دنیای فرهنگ و هنر،سینما و .
www.beytoote.com/news/cultural-news/
‎تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و.) .
اسباب کشی, اثاث کشی, باربری شرق تهران. هموروئید,فیشر,فستول. جواهرات,
انگشتر, .
خواسته منصوریان پس از جنجال های اخیر/استقلال حمایت، استقلال اتحاد
tasna.ir/./خواسته-منصوریان-پس-از-جنجال-های-اخیر-استقلال-حمایت-استقلال-اتحاد.html
‎13 جولای 2016 . خواسته منصوریان پس از جنجال های اخیر/استقلال حمایت، استقلال اتحاد . آخرین
اخبار اجتماعی. نشست زمین در اتوبان ستاری یک خودرو را بلعید/ علت حادثه از زبان
معاون شهردار تهران+تصاویر . آخرین اخبار حوادث. عملیات رهایی گروگان .
توئیت جنجالی سفیر فرانسه در واشنگتن در مورد حوادث سفارت عربستان
www.koupeh.com/./توئیت-جنجالی-سفیر-فرانسه-در-واشنگتن-در-مورد-حوادث-سفارت-عربستان
‎وی در توئیتر خود در پاسخ به یک کاربر که به شدت از اعتراضات در تهران انتقاد کرده
و عقلانیت دولت ایران را زیر . نظر رائفی پور در مورد حوادث اخیر عربستان (HQ) .
خراسان | شماره :19345 | تاریخ 1395/6/14
khorasannews.com/
‎. تماس با ما; |; نسخه pdf. rasad2 · rasad1 · آگهی · منتخب تهران. حقوق مادی و معنوی این
سایت، متعلق به «مؤسسه فرهنگی هنری خراسان» است . شرکت نوآوران تارنماگستر.
فیلم کامل سکس حاج آقا گلستانی با دو زن و سه فرزند و این خانم با شوهر .
https://azadyeiran.wordpress.com/فیلم-کامل-سکس-حاج-آقا-گلستانی-با-دو-زن-و/
‎مگر قرار نبود دانشجویان ماجرا را تا به آخر دنبال کنند ؟ . کاریکاتور برج آزادی
تهران ترک خورد · کاریکاتور جنجالی دیگری از مجله فرانسوی و واکنش رژیم . نقدی
سگ ها نظام گفت: در حوادث ۸۸ خطر بزرگی ( خطر سرنگونی ) را از کنار گوش خود
گذراندیم .
zaum/fa_50K.txt at master · zacharydenton/zaum · GitHub
https://github.com/zacharydenton/zaum/blob/master/public/./fa_50K.txt
‎تهران 189746. نیز 188006 . آخر 11117. مادر 11110. رسید 11098. قانونی 11079.
پدر 11069. مقایسه 11035. فرش 11028 . حوادث 9514. کرمانشاه . جنجال 1890.
Previous

  • ۹۵/۰۶/۱۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی